We never get along, I think I think Drake got it all wrong

Rubriklåt: New friends med Maty Noyes, en stemmig låt vi vibeade till imorse
 
Hallå från mig och Stella! Hon äter chips med stor pasion, men det kan inte jag göra för jag sitter härborta och blågar. Tråkigt anser jag. Men vad som var otråkigt var igår när Cia hade partaj! Vi satt på hennes gård och firade Johannas och Amandas examen (som var länge sen men nu kunde vi fira). Vi drack bubbel och pratade väldigt mycket om flyttar, för alla fucking flyttar, och sen åt vi olika sallader och Stella kom! Hon ska stanna jättelänge yaaaay! Vi pratade om lås på svt, om Johannas kille kände Ina Lundström för att han är från göteborg (det gjorde han inte lol) och väldigt mycket om historier som kanske inte har hänt. Johanna pratade om en eventuell spökhund och Patrik (hennes kille då) pratade om en man som attackerat honom mitt i natten. "Så kom det man man med en jävla motorsåg, eller...nej en maskete menar jag!" japp samma sak.
 
Efter denna saga gick vi hem, drack lite te och somnade och kramade sönder varandra för sånt gör vi. Och imorse vaknade vi av att Jossan på något absurt sätt lyckats sätta igång musik, och inte musik som vi lyssnade på innan ens utan bara musik. Stemma-listan, to be exact, så weird! Kände att universum fuckade med mig lite där. Men vi vaknade sent igen och lyssnade på Stemmalistan frivilligt, åt kräm och åkte in till stan. Där köpte vi vin och sen gick vi äntligen till ben & jerry-stället! där åt hon våffla och jag åt milkshake och alla fucking mådde. Jag älskar milkshake det är liiiivet! Och nu är vi hemma och tittar på todd och vilar innan det blir osby-times. Det är ett bra liv tamigfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0