When you get elevated, they love it or they hate it, you dance up on them haters

Rubriklåt: Tightrope med Janelle Monae, som vi hörde igår och som är en härlig dänga
 
Hej från två ångiga tjejor! Ingen av oss mår särskilt bra idag, men vi kämpar på. Typ. Vi måste faktiskt få ordning på vad vi ska göra, men det gör vi efter blåget tycker jag. Och igår kom först städpatrullen Rävås och nu är duschen, tvättmaskinen och stora delar av köket städat. Mitt i allt kom Saga (det var planerat lol) och hon hjälpte till med att vika tusen klädar och pågå. The shit var hon! När patrullen åkt beställde vi sushi, drack bubbel och pratade om Sagas märkliga studier, popmusik och hur Saga är som person (svår fråga). Vi åt sushin med pasion och lyssnade på nya låtar som kommit ut (och som faktiskt var rediga dängor) och kacklade oerhört mycket om hur långt "my house my rules" funkar, dynamik-humor och mycket annat kul. Jag och Saga drack eminent goda chokladmjölksdrinkar (mummmms) och vi analyserade hur folk försöker vara maskiner och tog bort dåliga låtar ur damhängslistan. Mycket bra och goslig kväll! Och idag, efter en avancerad dröm om en prostitution-ring (ja jag hade tagit min venla), har vi lyssnat på lordes skiva och varit ångiga typ. Men skivan var spännande (min åsikt är oklar) och jag samlar kraft för att bestämma om jag ska gå på bokrelease eller inte. svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0