Don't even miss holding your hand, and I don't like you or your band

Rubriklåt: I don't like you or your band med Kate Rudy, en ordentlig diss-dänga som är utmärkt att laga pannkakor till
 
Hallå och hej! Jag tittar på nashville och Stella pluggar, så allt är som det ska, och vi har haft det bra. Igårkväll åt vi makril-pasta (som blev fakking perfekt) och läste och skrattade oerhörda mängder åt en tumblr-tråd om roliga röda flaggor i förhållanden. "Han trodde att min papegoja Potato skulle ersätta honom om han var en person." Väl kämpat crazy people.
 
Idag har Stella varit i skolan och sen kom boendestödet. "Oj, det är fart på er båda idag", sa hon. Det var det verkligen, så nu är det ordning, åtminstone litegrann. Sen tog vi en ordentlig nap, Stella övningskörde, jag tvättade och sen var det pannkakstime! Vi lyssnade på en massa bra låtar, skrattade och åt en massa pannkakor med nutella och grädde och banan. Som det ska va! Vi blev båda typ höga av glädje när vi åt dem. Och nu skriver hon tal och jag ropar av ilska över nashville, för det behöver jag verkligen. Jag fick precis höra talet och alltså åh jag älskar henne! Hon är så passionerad och driven och fantastisk. Nu ringde någon till hennes telefonjour, för hon tar hand om folk, fattar ni hur bra hon är? Wow. Seriöst fattar ni att jag har hittat henne? Att hon vill vara med mig? Det är det bästa! Det vill jag att ni ska veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0