Förr eller senare ska väl fotografer också dö

Hallå hej mitt i natten! Vi borde verkligen sova, men först ska det såklart bloggas. Och vi har haft en myslig tid sen sist. Igår lagade vi lax och Stellas lärare var fakking sämst, så vi kramades och lyssnade på en snel dokumentär. Vi gjorde också klart våra nougatkola-praliner, som blev så goooda! flippar ur!
 
Idag var jag otroligt segstartad, men jag tvättade och sånt i alla fall. Jag lyssnade inte på pink floyd dock, så det var sämstigt av mig, men allt annat jag skulle göra hann jag med. Ooooch på kvällen kom Stellas coola kusin Frida hit! Hon är den enda rimliga från den sidan av släkten och det var så kul att äntligen få träffa henne. Vi åt sanslöst god broccolipaj och spydde galla över deras sämstiga släktingar, till exempel stellas opappa. "men sluta skriv dina äckliga böcker, gör nåt istället!" sa Frida och det har hon fan rätt i. Rubriken handlar om att hon berättade om en fotograf blev skjuten och sen sa "förr eller senare ska väl de också dö", men hon menade några helt andra vilket jag inte förstod. Så jag ba...jo...fotografer ska väl dö I guess? Jag fick höra sjuka stories från påskmiddagar och annat knäppt, vi gjorde henne avundsjuk med alla bröllop vi varit och ska på, vi konstaterade att det är nice att vara ett geni och bli ihop med ett annat geni och det var bara så jävla drömigt. Och nu har vi goslat och ätit praliner, och herregud vi måste sova! Ses imorgon, då ska jag ha lyssnat på pink floyd jag loovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0