Fuck you and your friends that I'll never see again, everybody but your dog they can all fuck off

Rubriklåt: Abcdefu med gayle, en jävla dänga som vi till och med hörde två gånger igår
 
Hallå hej! Onna har precis gått och jag, pappa och stella lyssnar på ett quiz om true crime. Men vi kan inget! :( och jag dricker sockerfri julmust, vilket ju kan vara det deppigaste. Men jag kämpar på. Och vi har haft väldigt mysigt, till exempel igår för då gick jag och mamma och shoppade! Och håll i er nu, för jag lyckades hitta: en sammetsmorgonrock (!), sammetstights (!) och en jättefin pliserad klänning. Det kostade nästan ingenting heller, för jag hade en massa presentkortspengar! Då mår man fan bra!
 
Sen på eftermiddagen skulle vi, äntligen, dricka milkshake. Vi gick till tugg igen och satte oss, men...alla milkshakes var slut. Allt var slut! Vi var fucking rasande! Men mamma hade bakat chokladkaka, så det var inte fruktansvärt liv i alla fall. Vi lyssnade sen på ett fruktansvärt mord, alltså seriöst bland de mörkaste vi någonsin hade hört, så vi var lite spillror men vi åt lax och pratade om när vi var små och varför de trodde att jag var blind från början. Ändå spännande. Sen när onna somnat lyssnade jag på en jättekonstig men bra skiva (med låtar om hästar, ägg och lampor) och hade det bra, och sen sov vi väl. Och vad har hänt idag? Min kusin var här och hämtade en dator, Onna jobbade och nu har hon åkt hem, eller tåget går om två minuter när jag skriver detta. Det är dåligt för då måste jag gå ut och det orkar jag inte! Jag vill verkligen sova just nu :( men vi ses imorgon, eller ja först ikväll, mycket blogg just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0