I just wanna be part of your symphony

Rubriklåt: Symphony med clean bandit och Zara Larsson, som spelades inatt
 
Hallå från mig och min värkande hand! Jag vet inte vad som hände, men min hand har pajat på nåt sätt och gör nu jätteont. Så jävla konstigt. Men ja, igår natt skulle jag ju sova, men det gick såklart inte. Så jag chillade och vid halv sex vaknade Onna. Vi pratade och var konstiga och hon fixade grötfrukost, men hon hade inga russin hemma :(( det ska ju vara russin-gröt! Men den blev god ändå. Vi följde de sjuka händelseförloppen i buren (bokstavligen sjuka, för två av tre programledare har nu blivit sjuka och åkt hem...) och efter några timmar åkte Onna till terapin. Och jävlar vad jag sov då! Tyvärr sov jag genom Melissas framträdande, men ändå underbart.
 
När hon kom hem åt vi fiskpinnar med stor pasion, vrålade av hype när ett lesbiskt par nämndes (vi är rimliga!) och sen spelade fucking james blunt i buren! James blunt hörni! Fan vad jag älskar honom fattar ni deeet. Han var så rolig och söt och sjöng en jättedeppig och stark låt om sin pappas död som jag absolut inte var redo för. Sen åkte jag hem och kollapsade här, åt pizza (men Stellas pizza kom inte! så vi fick köpa annan mat till henne och skickade klagomål, men då var pizzastället stängt!) och bara försökt hålla mig vaken och hantera enorma mängder system-förvirring. Så himla oklart vem jag är hela tiden. men nu är jag oavsett så trött att jag håller på att gå sönder, så nu ska jag soooova! När Stella har kollat klart på tumblr, för det är ju såklart väldigt viktigt. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0