I've got a feeling you'll be sending me trash you should've left in the drafts

Rubriklåt: Telepath med conan gray, känd från inlägget igår och jag sjöng den precis
Tilda: Stark topp 3 ändå! Har inte så bra koll på trent i övrigt men fick stor respekt iom denna skiva!
 
Hallå det är nyårsafton och vi ska snart gå! Men jag hinner snabb-blogga först, det hinner jag, så ni ska få höra om livet. Detta har hänt:
-Jag har bytt telefon! Äntligen! Det är svårt som fan, men ganska kul på nåt masochistiskt sätt. "it's so pretty! I hate it!" sa jag.
-Jag har fått bluetooth-hörlurar av pappa, bara sådär! Och en sladd som funkar i min hårddisk äntligen!
-Billy var borta igen :( vi var supermegaoroliga! Men han kom faktiskt hem av egen maskin, lyckan var fucking total.
-Vi åt sushi/lax och drack vitt vin ("det här vinet har jag druckit någon gång och blivit riktigt jävla full", sa jag) och sen varm choklad som var orimligt söt men ändå god.
-Jag hade så himla kul med musik-inlägget! Längtar redan till nästa års inlägg, haha. Jag älskar musik det är nästan pinsamt hur mycket.
-Idag har det städats och ordnats, men jag har mest sovit för jag sov inte så bra. min luftmadrass totalkvaddades nämligen mitt i natten av oklar anledning. Sååå jag låg på golvet och frös och var miserabel.
-Och nu ska vi till osby! Och fira nyår där vilket var alldeles för länge sen! Ses imorgon, och ja då kommer äckel-mastodont-årslistan också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0