Jag var så säker, ingen kommer nånsin att stå ut med mig, amen se på mig nudå

Rubriklåt: Grand hotel med Lars Winnerbäck, för alltså wow jag blir glittrig av kärlek varenda jävla gång jag hör den. Till exempel idag när jag och Stella kramades och sjöng den <3
 
Hallå från snart sovande Emma! Som inte har något vidare att berätta, men jag tänkte ändå att vi kunde hänga lite, mitt blogg-gäng och jag. Det har varit en goslig dag idag, där Stella höll sitt kickass tal i skolan och sen åt vi lunch (pannkaksrester <3) och Stella tittade på hela Sverige bakar och jag på nashville. Jag fick då ropa om att Jeff var dum och annat hemskt, för det behövde Stella bannemig veta! På kvällen åt vi pizza (sån man gör med pizza-kit, mummmms) och tittade på bar rescue, som var lika sjukt i huvet som vanligt, och sen hamnade vi mitt i staffan Hildebrand-avslöjandet. Vi har ju sett recensionerna av alla hans filmer och visste att han var en äcklig pedofil, men det som har kommit fram nu är bäckmörkt och vi fick båda fucking panik. Män är så vidriga jag vill fucking mörda dem. Nej inte alla men så många och också kvinnor för det är så många som låter pedos hållas. För folk orkar inte bry sig. Och eh, ja, det var dagens rant? Mina inlägg går loss nowadays. Men imorgon ska jag lämna huset, hoppas ni längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0