Känns som alla runt mig slutat dricka, blivit nyktra eller dödligt sjuka

Rubriklåt: Lavidalokka med Markus Krunegård, som spelades ikväll och alltså det är en så bra inledningsrad
 
Hej mitt i natten hos Onna! Jag ligger här och lyssnar på musikhjälpen och Onna sover. Det ska jag också göra när jag har bloggat. Men imorse sov jag i min egen säng, vilket var fucking magiskt. Stella var tvungen att vara i skolan (hemskt) men jag sov och sen hittade vi nånting att äta till lunch och det var starkt jobbat för vi hade ingenting hemma. Jag vilade och hon redovisade, och hennes lärare blev lack för att Sherlock var i bild? "det är inte profsigt" sa han. Dude hon är hemma vad fan tror du, att hon ska kunna hålla alla katter borta? Bitch folk har barn och djur och partners och sånt hemma, hur kan du inte veta det? Blev förbannad. Men sen var hon klar och vi läste, åt bullar och kramades, och efter några timmar åkte jag hit.
 
Här lagade Onna kycklingklubbor med potatisgratäng (så gott!) och musikhjälpen hade gay anthems power hour! vi var otroligt hype, men sen jättebesvikna för alltså bögar kan fan inte välja musik? De ba "åh vi älskar kvinnor som sjunger stora låtar" men alltså har ni hört att queers kan sjunga sin egen musik? Det finns verkligen inga böglåtar av bögar vafan är det om? Okej det finns men skärpning! Men i slutet kom girls med beatris och that's what I want med lil naz x som tur var. Åh fuuuuck yeah nu spelar de love again! Älskar den jävla låten! Vill dansa men orkar inte. Aja, efter det antiklimaxet kom Kiti och vi hade en myslig tid med pepparkakschoklad och prat om psykolog-memes och att vara en sån som kan skriva. Och nu sover Onna och jag har tagit mig lite egentid, som jag gör på nätterna, och ska nu försöka sova. men nu är jag ju hype för love again hur ska jag då sova? Spela lugnare låtar tack! Men ja, ses imorgon (eller idag då) när jag är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0