Maybe all the chaos is for your amusement

Rubriklåt: Wtf do I know med Miley Cyrus, från veckans cirkelskiva
 
Hallå från en riktigt korkad Emma! Jag trodde precis att de sa att äggen skulle vara stridsbara i hela Sverige bakar. De sa tydligen spritsbara inte fan vet väl jag. Så jag är ett geni som vanligt och nu ska Stella lämna hemmet och till exempel hämta sina glasögon, hyyype! Hon kommer kunna se som folk, vilken jävla dröm ändå! Men det är väl inte det jag ska prata om kanske, utan snarare igår när vi båda var ute på äventyr. Vi åkte spårvagn och höll på och när vi kommit fram till nordiska museet träffade vi mamma och pappa! Woop! Vi fikade på ett mysko café där jag drack supervarm choklad och där fick vi höra om deras tur på skansen (bokstavligen tur för de såg järven! järven har fan ingen sett!) och den coola tågvärden de hade igår och sånt, och sen gick mamma och Stella för att titta på en utställning om klänningar och jag och pappa hade fri lek. Vi åkte tillbaka till kungsträdgården och köpte duschdraperi och stång och sånt som vi ska sätta upp idag, och sen satt vi i deras hotellbar. Där drack vi vin / öl, lyssnade på otroligt dålig musik och pratade om sweden rock i sommar, Stellas familj ("Helen försökte berätta, men jag vet inte om det blev rätt" de kämpar på) och annat blabb, vilket var väldigt kul för det är sällan vi hinner med det nowadays.
 
Sen kom de andra (efter att ha sett många drömklänningar) och vi gick till gamla stan och texas longhorn. Där åt jag hamburgare (satan vad god den var!) och sen salt caramel cake (!) och vi pratade om lesbiska på tv, hur homofober funkar, hur otroligt högljutt det var därinne, en äcklig kille som sa "work hard play hard" helt oironiskt osv. Så fort efterrätten var uppäten kastade vi oss ut och till en annan bar, där vi drack oerhört konstiga drinkar (jag fick kokos-skum och mamma och Stella fick runda isbitar så alla var nog glada) och sen åkte vi hem. Där såg vi på spåret (det gick lite bättre än sist iaf) och sen sov vi, i alla fall ganska snart efter. Och idag har vi sovit och snart kommer föräldrastyrkan hit! Då blir det saker gjorda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0