Men här finns inga brustna hjärtan, alla ser likadana ut

Rubriklåt: Med ena foten utanför med Melissa Horn, som jag har hört ett par gånger de senaste dagarna efter att inte ha hört den på många år
 
Hallå det var länge sen jag bloggade ordentligt nu ju! Vi har det bra och Onna jobbar just nu. Hon skriver det längsta förhöret i hela jävla världen så hon är ganska trött på det. Vi har också gjort lite annat, och igår skulle vi äta lunch på tugg och dricka milkshake. Men de hade inga milkshakes på lunchen! Vi var otroligt kränkta och dessutom tog det hundra miljarder år att få maten. Som tur är var den god, annars hade man ju börjat kasta saker. Vi har också lyssnat på en del mord och babblat och tramsat om saker som "du utsätter mig för en sån jävla otrivsel", "onna banonna band" (ett band onna borde starta ansåg vi) och Stellas märkliga version av amerikansk sex ed som gjorde att jag skakade av skratt innan vi skulle sova. Den går nog inte riktigt att förklara men det var life. Jag och Stella har researchat för podden en massa, vilket har gjort oss upprörda över till exempel hemska rastistiska låtar, hur dåliga folk på vikipedia är och hur lite vi tydligen visste om våra olika ämnen. Och så har jag såklart läst en massa av mina gamla fanfics som jag skrev igår! Det var ju hemskt och märkligt, men också kul! "jag räddade dig från fängelse nyss, så jag tycker inte att du ska vara så kaxig." var nog det jag skrattade mest åt. Det är en batshit jävla text det där. Och det här blev ju kaotiskt utan styckeindelning och jag orkar inte berätta om idag, för nu ska vi äta lunch! vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0