Nu är det väl revolution på gång, jag tycker att väntan börjar bli lång

Rubriklåt: Nu är det väl revolution på gång med bob hund, en konstig banger från flyttlistan
 
Hallå från min totala chilldag! Det är vi värda här hemma, för igår var det grejer på gång. Mamma och pappa kom hit och vi hade super-fixardag! Här är en lista på allt vi fick gjort:
-Packade upp allt som blivit liggande i lådor och påsar sen jag flyttade upp, iaf nästan allt.
-Satte upp ett duschdraperi! Magiskt är det!
-Möblerade om lite i sovrummet så synthen Ursula får stå framme! Nu kan man spela på henne!
-Letade upp filter på torktumlaren och diskmaskinen så alla maskiner funkar jättebra nu!
-Satte upp en massa tavlor! Iiiii!
-Döpte äntligen vårt internet! Ja detta är viktigt. Dykenet, fick det heta, för det tyckte jag var kul.
 
Så ja, det blev en jävla massa gjort. Amazing var det! Vi åt en ordentlig tårta från våra boys i Kista och på kvällen åt vi middag från kolgrillen (vill gifta mig med deras lax) och såg så mycket bättre. Två punktlistor i ett inlägg? Damn right, här kommer mina tankar:
-Melissa på engelska! She just did that! Hur coolt som helst ju! Gillade inte låten jättemycket men språkbytet <3
-Harpo är ju den sötaste! Älskar hans superstockholmska, älskar hur rimlig och ödmjuk han är, älskar hans röst på svenska.
-Stenströms släktforskning kan vi väl alla klara oss utan? Hans moviestar var okej dock.
-Andreas var så jävla bra! Fan vad cool han är.
-Daniels gospel var...inte lika spännande.
 
Så, ett helt okej avsnitt. Sen åkte mamma och pappa och vi åt chips, läste och tramsade tills vi slocknade. Och idag har vi sovit tills vi dog, för det behövde vi, och nu vilar vi. Eller Stella ovilar för hon var tvungen att ta fram köttfärsen till ikväll för det hade hon glömmigt. Men nu vilar vi och sen ska vi bannemig ha en bra kväll för vi är så att säga bra. Jävlar, klockan är redan fem. KaotisktTid är konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0