Som om du inte hört vad jag sagt, bara massa drama och nu är du helt fast

Rubriklåt: Problem med will man och Josefin Nordberg, en av mina favoritlåtar just nu som vi lyssnade på igår och alla höll med om att Josefin är den snyggggaste ever
 
Hallå hej! Stella kollar på "hela England bakar", pappa lyssnar på en vinylskiva och förbereder mat, så allt är ganska bra. Jag har i och för sig mensvärk, det är inte lika bra. Men ändån. Och, som jag sa, igår kom Lilla hit! Och också Sara som hade sjungit på torget, så det blev ett helt gäng. Vi lyssnade på hiphop, för det ska man göra på julen, och åt sushi / lax mummms. Sara läste högt ur olika tidningar, pappa var ovanligt snappy (svårt att förklara dock) och det var en bra middag, men sen gick jag, Lilla och Stella in i tv-rummet och bara hängde. Drack vin, hiphopade, babblade och klurade på min nya bok, vilket faktiskt hjälpte! Lilla är queen of idé-bollande. Vi lyssnade på våra traditionsenliga jul-dängor, åt chips och ischoklad och allt var så gosligt!
 
Idag har jag dock mest mått skit. Fick mens vilket jag hade glömt att jag skulle få (tänk att man kan ha nåt i sexton år och inte fatta ändå?) och har varit väldigt off, så jag låg mest i sängen hela dagen, förutom när vi såg på spåret. Dåååå tog jag singlehandedly en tiopoängare! Det kändes riiiktigt bra! Och mamma har bakat bullar och vi har tittat lite på greveholm, så man gillar livet. Och snart kommer team Osby! Ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0