What if it's you and not the world that's breaking your heart?

Rubriklåt: What if it's you med nashville cast, från veckans cirkel-hopkok
 
Hallå från julen! Idag är det jul har jag och Stella bestämt, för vi ska ju inte fira ihop. Så vi ska göra mozartkulor och grejer efter mitt blogg. Men nu ska jag blogga om mitt lilla liv och det har väl varit okej. Vi har sovit och vilat en massa, men också till exempel sett på spåret. Mamma och pappa fick fucking tre tior! jag kommer aldrig någonsin att förlåta dem! Sara parkman var en seriös queen och hennes off the rails-version av bad guy gjorde mig helt yr i huvet. Jag kan typ inte ens bestämma mig för om jag älskar den eller om den var cringe ens? Båda kanske. Så det var galet i största allmänhet och förutom det har vi tittat på mordgrejer, skrattat åt att folk får heta benkt och skräpat runt utan att klä på oss eller annat man ska göra. Men nu har jag en riktig klänning på mig och har duschat, fattar ni hur duktig jag är? Och nu ska vi ha lul, god lul, ursäkta för sveriges kortaste inlägg vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0