Yeah my life a bitch, but you know nothing about her

Rubriklåt: No love med Eminem och lil wayne, en riktigt bra låt som vi lyssnade på igår
 
Hallå från Lund! Vänta jag har inte bloggat ordentligt sen jag kom hit dammit! men i onsdags kväll hände inte så mycket, förutom att mamma hade rabatt på en sida så jag köpte klänningar. Då mår man! Sen sov vi och igår körde Stella en massa bil och jag klurade på nya boken (!), och sen åkte vi till Saga.
 
Väl där fixade vi (mest hon) kit-pizza och vi diskuterade väldigt länge frågan fuck, marry, kill: Taylor Swift, Miley Cyrus och Benjamin Ingrosso? Det är tre av Stellas sämsta personer så det var därför. Vi jämförde spellistesystem, pratade om en massa musik och köade lite nya låtar vi hade hört på sistone och sen blev det bubbel och Harry Potter-spel! Det var ett ganska konstigt spel på danska, men det var riktigt kul och ibland åtminstone lite svårt. Saga kan danska obs annars hade det varit rätt mycket svårare. Jag sa mest att spelet hade fel, för det följde filmerna, och ibland hade det fel ändå! Upprörande. Men det var en väldigt myslig kväll som också innehöll långa och spännande anekdoter om konserthuschefer, konstiga frågor och bara allmänt gos. Och idag, ja idag har Stella kört (mest i rondeller som hon har beef med) och jag har klurat. Bok-klur är det bästa kluret! Och snart kommer lilla hit iiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0