Alla frågar om jag känner någonting för dig och jag vill svara att jag känner fan allt som går att känna i mig

Rubriklåt: Någonting nej med Alice B, som vi lyssnade på idag helt enkelt
 
Hej från en trött blobb! En blobb med en blogg, hmm det är kanske kul. Efter detta eventuellt kul skämt är vi redo för bloggning om dagen, och idag har jag arbetat! Jag och Lilla var på café och skrev wooooop! Hon läser genushistoria nu och därför fick vi lära oss att lesbisk kärlek kallades "amor imposibilis" (vi är omöjliga!) och att "mökränkning" var en grej. Vi skrattade mycket åt att kränka en mö och att vara en kränkt mö. Vilket är bäst? Truly I do not know! Vi åt goda kakor och jag skrev lite blabb, och det känns typ bättre nu? Jag kanske kan skriva bok vhaaaat?
 
Vi åkte hem till Lilla och vilade och lyssnade på musik, och sen åt vi pizza och lyssnade på min stream som var idag. Där pratade jag om boken och sånt! Jag vet inte om den finns kvar, men jag tror det? Sök på "malmö debutantscen" på facebook så kanske ni hittar det jag vet inte. Jag var helt okej åtminstone. Vi lyssnade på mer musik, sörgde att vi inte ska ses på hundra år (vi är störda i huvet) och typ...gjorde olika djurläten. Störda, som jag sa. Och nu har jag åkt hem och ligger i sängen och ska supersnart sova. Men jag ska avsluta med en riktigt knäpp grej jag kom på idag. Sen jag bytte dator har jag inte fått några annonser på youtube. Knäppt tyckte jag, vad kan ha hänt där? Inte förrän idag insåg jag att jag för första gången någonsin faktiskt har en ad block. Alltså jag visste ju att jag hade den, jag hade bara inte tänkt på att det var den som...blockade ad:en. Woops. Så, jag är dum i huvet, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0