Bought a hundred dollar bottle of champagne like me, just to pour that motherfucker down the drain like me

Rubriklåt: Gasoline med Halsey, som vi har lyssnat på idag helt enkelt
 
Hej hej, sista nattblogget från Onna den här vändan! Jag är nerbäddad och hype på sömn, men också på blogg för...nä jag kanske inte är så hype på blogg men ändån. Sista hela Onnadagen har varit gosig, såklart. Vi vaknade tiiidigt för hon skulle jobba, men efter frukost föll jag i superdvala och hade en sov-förmiddag. Seriöst det mysigaste att ibland höra vilken låt som spelas, kommentera det och sen sova vidare en stund. mums!
 
Eftermiddagen gick och ingen av oss var väl i toppform, men på kvällen skulle vi klippa podd. Men det tyckte inte podden, för ingenting fungerade, så vi höll på med olika konverterare och frågade i grupper och höll på hur länge som helst. Till slut kom vi på vad felet var (jag var delaktig i påkommandet, för det var mitt test som gjorde att Onna kom på det! Var stolta över mig tack) och då klipptes podden till slut. Det blev, som Onna sa, en riktig helkväll. Vi köpte åtminstone jättegoda nuggets med vitlöksdipp, så vi var lyckliga över det i alla fall. Och efter lite prat om barndomsminnen och kräk har Onna somnat, eller ja hon har sovit två timmar nu lol, och jag ska sova snart I am the hype. Så, godnatt, vi ses i Husby gott folk! Jag har inte varit utomhus sen i torsdags detta ska bli spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0