Ensam med sjungande hjärta, blåsvart himmel och stjärnors ljus

Rubriklåt: Ensam med Navarra, för det finns ett litet hopp om vår och då är det navarra-dags dammit
 
Hej och hallå gänget! Älskar att låtsas att ni är ett enda gäng. Det är funny jokes. Men oavsett vilket gäng ni tillhör ska ni få höra om mitt lilla life och igår åkte jag till stan och träffade Alex. Det luktade vår och solen strålade, så vi satt fucking utomhus och fikade! Det var egentligen inte tanken, men nu blev det så och fan vad nice det var. Lite kallt såklart, men mest soligt. Jag förklarade för Alex att jag inte har bilder i huvudet (stor upplevelse för hen) och annars bara pladdrade vi i vanlig ordning, tror jag.
 
Jag kom hem och vi lyssnade på veckans vad blir det för mord, och! I slutet pratar Elinor om mig / oss! Det är coolt hallå! Hög på detta åkte vi him och på bussen pratade vi massor om harry potter och vilka fans vi hatar (alla som inte gillar Ron) och hur man lägger sina känslomessiga ägg i fel korgar hela tiden. Väl himma fick vi köttbullar med potatis och gräddsås, som jag har längtat efter en hel jävla vecka. Tyvärr hade jag ont i magen när jag väl fick äta det, men jag åt rester nyss och då kunde jag njuta bättre. Och sen mästerkockades det såklart! Mamma fixade mycket god kladdkaka och vi hatade vår hatperson och hade starka känslor om puréer, ost och raggmunk (oftast negativa känslor). Sen åkte vi hem, pratade om olika queer-saker och sen sov vi, och det har vi gjort hela dagen idag. Eller okej Stella hade faktiskt ett möte imorse men förutom det har vi sovit hela dagen. Det har seriöst varit bäst. Men vi måste ta oss till stan snart, sjukt nog, så vi kan inte vara helt avstängda. Men det gör inget, för det är vår ute! Jag fattar att det är februari och att det därför inte är vår på riktigt, men...ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0