I'm gonna ruin my black mascara, you're drinking whiskey when it should be wine

Rubriklåt: Let me touch you for awhile med Alison Crauss, som vi hörde innan idag
 
Hej och hallå! Jag har flickvänsbesök igen (alla skrattar åt oss för att vi åker så mycket fram och tillbaka lol) och hon sover. Blir så glad när hon har haft ångest och somnar <3
 
Jag sov som en bäb till typ elva idag, men sen var jag faktiskt vaken. Är väldigt stolt. Så jag tog det lugnt, tvättade (satan vad jag har skjutit upp det) och tittade på youtube, och åt en färdigmat jag inte brukar äta. Typ det läskigaste ever. Den var typ...okej tror jag? Oklart. Men på eftermiddagen / kvällen kom Stella hit och jag tvingade henne att lyssna på country music, men sen felixade vi en stund tills pappa kom och hämtade oss. Vi åt mc donalds och jag fick veta att Stella tycker att ketchup får vara på pommes. Jag är fan kränkt. Men det var gott och sen handlade vi, trots att vi båda blir triggade av affärer av olika anledningar, så vi är fan odödliga. Sen vi kom hem har vi ätit glass och lyssnat på flashback forever, och nu sover Stella. Jag ska nog också göra det inom en någorlunda stor framtid. Hoppas jag. Så, mitt liv är okej osv osv, ha det bra gänget hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0