Inte fan vet jag varför man ska va lycklig, när man kan va normal

Rubriklåt: Sluta deppa mig med Hurula, från veckans cirkelskiva
 
Hallå hallå! Jag är hemma igen gänget och sitter i min soffa och chillar. Jag lyssnar på veckans flashback forever och min tjeja ligger inte på min arm samtidigt, vad fan är det för jävla liv? Well, rent krasst ett helt okej liv. Jag kom hem igårkväll och hängde i min säng, basically. Jättejättelänge. Så jag låg i sängen verkligen hela dagen idag, det var fan det bästa på länge. Jag hann till exempel drömma om att jag hade vinbärssnäckor som husdjur och att jag spelade in musik med nån skitkonstig men jävligt duktig producent. I den drömmen såg jag också en video där jag sjöng en egenskriven låt som lät typ som evanescence, med fint pianospel och fina stämmor från Lilla såklart. Den var jättebra :( jag vill höra den!
 
Men till slut tog jag mig upp och ikväll har jag varit himma. Där fick jag varmrökt lax med romsås! Muuums! Vi försökte titta på helt lyriskt, men när pappa sa att gilmore girls faktiskt var bättre fick vi titta på det istället. Men sen var det ju naturligtvis mästerkocksdags! Vi hatade på vår hatperson och sörgde att en av mina favvisar åkte ut :( nu är bara en av dem kvar! Men jag fick se bara favvisar i efter stängning så det gjorde inget. Typ. Jag fick också äta semla med nutella aka nutemla! Muuuums! Pappa åt istället banan med nutella, för han är ett objektivt geni. Och efter lite mer gilmore är jag här, har pratat med min tjeja och funderar nu på om jag borde stänga fönstret för att inte faktiskt frysa ihjäl. Det kan nog vara en god idé. Så det ska jag göra nu, ses när vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0