It was a regular morning, no red flags or warnings

Rubriklåt: Wasn't I paying atention med Amanda Shires, från veckans cirkelmix (mixvecka i cirkelen är det bästa! Vi gör alltså typ ett mixtape till varandra och det här har temat "låtar som berättar en historia", hype!)
 
Hallå hallå från mig och Stella! Vi lyssnar på ett gammalt flashback forever och Stella for precis upp för att hon insåg att hon hade lakrits. Kul för henne, jag önskar att vi hade choklad för jag flippar ur snart om jag inte får någon sådan, men istället får jag höra prasslet från min lakritsätande flickvän. Kränkt är jag. Men vet ni vad? Jag lämnade ju er med frågan om jag skulle klara av ännu en natts bra sömn, och det gjorde jag! Jag gick inte ens upp ett varv som jag brukar göra när jag är här! Seriöst vad är det som händer? Det här är det sjukaste!
 
Imorse åkte Stella på intervju till praktikplats (håll tummarna för hennnne hon måste få den!) och jag sov och fick en massa kattgos. Katterna är bäääst och jag har saknat dem! När hon kom hem åt vi lunch och jag lärde mig att Stella gillar getost (jag är upprörd!) och sen spenderade vi hela eftermiddagen med att kramas och titta på kitchen nightmares i sängen. Precis som det ska vara. Men sen fick Stella jättesämsta nyheter :( så vi var arga och ledsna ett tag, men sjukt nog verkar det okej nu. Min tjej är fan den starkaste och bästa som finns. Är så stolt över henne <3 och på kvällen var det dessutom mästerkocken, så vem kan vara ledsen då? Vi superskrattade åt den hatade stockholmaren och hamnade i många samtal om våra uppväxter och hur vi blev som vi har blivit. Så fint att vi kan prata om så mycket saker! Det är fan magiskt! Och ja, nu sitter vi här och har gos-tid. Jag fucking älskar att vara här. Tänk att jag ska bo här! Fattar ni? Ja jag vet alla hatar att jag ska göra det men bara tänk hur coolt det ska vara i två sekunder i alla fall. Så, nu ska vi sova igen, kommer miraklet fortsätta? I hope so!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0