Jag har levt i ljuset tills mitt hjärta brann, över hela vårt land

Rubriklåt: I skydd av mörkret med Jakob Hellman, en Stemma-låt vi hörde igår och such a goddamn jam
 
Hej och hallå snart ska jag gå! Det rimmade woop. Så jag ska blåga om min väldigt, förhållandevis, långa dag igår. När jag hade bloggat klart var det dags att baka äppelpaj! Vilket vi gjorde, eller okej mest Stella då, men ändån. Och när den stod i ugnen kom Angelica hit! Det är Stellas kompis som jag inte har träffat på ett fucking år, så vi kom fram till att det var upprörande. Men vi åt paj och lyssnade på stemma-listan och pratade om deras tid på bingohall (det verkar ha varit hemskt), deppiga missbrukare på sagda hall, att podda, räk-akvarier (visste ni att det fanns?) och en massa annat. Det var så himla mysigt och kul att hänga med henne! Lätt en av de bästa Stellavännerna. Men när hon hade gått var jag så trött att jag mådde illa, frisk som jag är, så vi gick och la oss och lyssnade på ett mord.
 
Sen kom Stellas mamma och de lagade jättemycket mat! Seriöst tre olika måltider. Det var...coolt och lite läskigt att se. Men jag fick äta kyckling med rostad potatis och tsatsiki och det var seriöst det godaste jag har ätit på länge! Sååå gooootttt! True romance var också när jag pratade om tsatsikin och Stella sa "det finns mer i skålen som du kan äta" och tyckte det var rimligt att jag slevade i mig allt med sked. She understands me yall! Det var peak valentines day. Vi var sen supertrötta och tittade på Felix en massa såklart, åt upp äppelpajen ur formen vid midnatt och försökte sova, men trots vår trötthet kunde vi inte det. Så jag somnade väl vid...04 kanske? Vilket såklart resulterade i att vi vaknade halv två. Woooopsie. Men igår var en riktigt bra dag så det var vi värda. Och nu ska vi ta oss ur huset igen, för vi är så kickass! Lol okej vi är väl lagom kickass kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0