Skäms för att säga nej så jag säger ja, hon får allt hon pekar på och vill ha

Rubriklåt: Silverlinan med Silvana Imam, mest för att det är lesbian content och ingen annan fancy anledning
 
Hej igen! Ja, idag ska jag ju också kackla, trots att jag såklart inte har gått ut sen sist. Men om en stund ska jag lämna huset whaaat! Och igår var en bra kväll. Efter blogget lyssnade vi på flashback forever i sängen, som vi ofta gör, och det resulterade i att vi pratade en massa om att ha sex med män (sjukt påhitt hävdar Stella som aldrig provat), "sexarbete" och hur folk hanterar det och en massa annat djupt blabb. Älskar när vi pratar om viktiga saker <3
 
Sen köpte vi pizza och tittade på recensioner, men sen var det på spåret! Vi var ganska dåliga, som alltid, men jag kunde saker jag inte visste att jag kunde och vi kom på två av resorna helt okej högt så vi var ändå faktiskt nöjda. Och såklart lyckliga för att first aid kit var där och slaktade och Johanna sjöng lead på en av låtarna! Robert skrev till och med och frågade om jag blev glad för han är bäst. Det blev jag. Sen åt vi kolanappar och tittade på mer Felix såklart, för att sen försöka sova och lyssna på mord. Det var ett bananas mord! Först trodde jag att det skulle bli jättetråkigt, men jag var jätteengagerad till slut. Vilket var synd, för då förlorade jag min streak i att somna bra på nätterna. Det skulle ju hända någon gång. Så jag satt uppe ett tag och letade upp en massa snygga covers till min och Lillas coverlista. Jag älskar covers! Speciellt creepy covers och såna finns det många har jag märkt. Men sen sov jag och nu är det lördag, och solen skiner! Seriöst det är supermycket sol och det gör mig så jävla jävla lycklig. Jag vill gifta mig med solen. Eller den söta tjejen bredvid mig i soffan. Eller båda. Vi får se. Så, ett litet inlägg fick det bli idag, men imorgon har jag någonting att berätta om! Ni borde längta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0