And I grinned at you softly cause I'm a fucking wild card

Rubriklåt: The outsider med Marina, från förra veckans cirkelskiva
Tilda: That's scary. Alltså också superkul såklart men jag vet inget om dig och du vet allt om mig lol? Är nyfiken på ditt life hallå
 
Hej från himma-soffan! Här sitter jag och ska väl "sova" snart, I guess...kul skämt jao. Men detta är sista inlägget från den här datorn kan jag berätta! Jag ska få en ny på torsdag och this crazy boy flyttar till Jonas och gänget imorgon. Ja, hela 24 timmar ska jag vara utan en såndär datamaskin! Gasp! Seriöst, folk som gillar sina telefoner mer än datorer (lilla...), I have beef with yall. Jag fucking älskar datorer.
 
Med det sagt, idag var en dag. Jag sov såklart nästan hela dagen, för hallå, men sen kom jag hit basically. Då åt vi middag och jag och mamma tittade på masssor av gilmore girls. Vi led när det var pinsamt, blev allmänt hype, åt daim och till och med pappa tittade en stund. Han var inte så imponerad. He never is. Vilket är rimligt men ändån. Och nu sitter jag här och har lyssnat på countryskivor, för det är något jag gör nu för tiden tydligen. Och så har jag lagt ut en podd, och varje gång jag gör det blir jag lika superglad. Jag älskar min podd <3 den är så rolig att göööra! Och ja, sova vare ja. Jag är hungrig. Undrar om jag kan hitta nåt att äta tro? Förmodligen inte. Jaja, ses från min nya dator som förhoppningsvis inte kräver att man har en sten under strömsladden! (ja, en sten. De "hade en sten liggandes" här. De är sjuka i huve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0