Cause all I ever wanted, all I ever wanted was you

Rubriklåt: All I ever wanted med Kelly Clarkson, från veckans cirkelskiva
 
Hej hej på dagen! Hur är det möjligt? Ingen vet! Stella duschar och jag pausar i min ""städning"" för att blåga. Det är många pauser när jag städar yall. Men igår var det fredag och jag klippte mitt hår! Äntligen har jag kortare hår igen wooop. Jag måste komma ihåg att man måste klippa sig mer än 1 gång i halvåret när man har kort hår.
 
Sen tittade jag och Stella massor på kitchen nightmares och sen åkte vi him. Där åt vi pizza från vespa (en lite mer fancy pizzeria) och tittade på sista slutkvalet i mushmushmush, där vi mobbade stockholmaren ("inte ens jag pratar sådär!" sa Stella) och hypade olika snygga tjejer. Stellas gäri gick inte vidare :(( men min gjorde! Fuck yes! Och sen var det på spåret och vi var ganska on fire måste jag säga. Mamma var helt off ("jag tänkte mer...musik. Och sen tänkte jag: undrar vad frågorna var?") och jag kunde saker ibland sjukt nog, och vi åt drömtårta och glass som vi hade fått från vespa för det får man när man hämtar mat där. Wooop. Efter på spåret försökte vi titta på talang och jag höll på att dö av cringe, men Stella uppskattade hur gulligt det var, så vi hade tydligen bytt personlighet lol. Vi hade en trevlig tid och Stella hotade med att köpa allt pappa ägde på blocket (först hans mobil, sen hans skor, pappa brydde sig: inte men det var jättekul) och sen åkte vi hem. Där pratade vi om important shit och sen sov vi i en miljard timmar, tills Lilla väckte oss för nån timme sen lol. Nu säger Stella att vi måste städa ännu mer, så det ska vi göra nu. Jag har cola som hjälper mig det är bra. Fast det är en sån dålig flaska. Ibland får man dålig cola, det är en grej, jag vet inte varför eller hur det blir så men så är det. It weird. Så, vi ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0