det var en sån där kärlek som man skriver om, ringer till sitt ex och fucking skryter om

Rubriklåt: Lycka till med Beri, som jag hör nu och som är en bra lesbisk fest-dänga
 
Hej från fyllebloggsmemma! Er favorit-memma, låtsas vi. Och det är tisdag natt och jag ska blogga om min eminenta dag idag. Den började med att jag föll ur sängen typ fem minuter innan bussen gick och tog mig till stan, där jag träffade Alex. Det var jättelänge sen! Vi fikade på espresso house såklart och pratade om vad som hänt sen sist basically. Hen frågade "hur har Emma Black mått nu med jul och nyår och allt?" fattar ni hur bra Alex är eller? Okej det blev weird nu pga hen läser, men ändå. Ni borde fatta.
 
Och sen var det distansfest med min lallasyrra! Hon och jag kan ju inte träffas än på ett tag, så vi distans-partajar. Vi lyssnade på låtar i varandras partylistor och skrev knäppa saker till varandra, och sen pratade vi i några timmar också. Till exempel om helt sjukt läskiga saker vi ska göra snart. Alltså s j u k t läskiga saker! Men nu har vi gett varandra en deadline, så nu måste vi get it together. Läskligt. Alltså hur sjukt att "läskligt" är nåt Kiti brukade skriva typ 2009 och nu säger jag fortfarande så? Tid vafan är det ens. Så, ja det har varit en bra dag idag och jag är en liten packad person, men jag ska nog gå och lägga mig ganska snart. Ändå hype på detta. Så, vi ses när vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0