I hear the wicked get no rest but when you do, I hope you dream of me

rubriklåt: I'm not mad med Halsey som vibeades till i lördags (åtminstone av mig och Skogis)
 
Hej från en något ångig och stressad Emma, som dessutom är utan sin tjeja :( sorgligt är det! Men jag ska blåga om tiden sen sist och mest om i lördags när vi hade partaj. Hela fyra personer var vi! Lilla och Skogis kom alltså hit, och först spelade jag in podd med Skogis. Det blev ett ovanligt glatt avsnitt och jag är peppad på att ni ska få höra det! Sen kom Lilla och vi lagade mat, drack vin som alla trodde skulle vara äckligt men som inte var det, pladdrade om allas liv och ex-historier och Skogis lyckades tappa sin telefon i springan mellan diskbänk och frys, så det såg hopplöst ut tills Lilla kom på konceptet vit käpp, så denna användes för att rädda den. Genialiskt ju! Vi åt lax med bollar och alla var super-hype på att äta mat, vilket alltid är coolt när det händer.
 
Senare åt vi väldigt chokladig tårta (som var så goood) och lekte two truths 1 lie. Då lärde vi oss om när jag spelade in ett band till en kille jag inte kände, Lillas skam under en skridsko-föreställning, konstiga ställen att ha sex på och att Stella tydligen försökt få min uppmärksamhet genom att twittra om Florence när jag inte svarat på ett tag (jag såg aldrig dessa tweets woop). Det var en helt jävla underbar kväll och innan vi sov berättade jag om marauders map för Lilla, för det visste hon inte vad det var. Vi sov och igår började vi dagen med att försöka lösa p3:s melodikryss! De har startat ett eget och det är så kuuul! Och det är jörgen Lötgård som har det, och jag älskar honom!
 
När Lilla hade åkt hem hade vi en super-mysdag. Vi sov, åt upp tårtan, tittade på kitchen nightmares och mitt i allt kom pappa för att fixa mina spolknappar. De hade totalt havererat, så nu har jag nya och det utan att behöva ringa Kjell, eller Kjells son, som vi pratade mycket om att jag skulle behöva göra. På kvällen åt vi maxmat vilket var underbart och sen typ tittade vi på felix tror jag. Vi var båda lite ångiga i omgångar, som ni såg i mitt mush (förvirrande att såna inlägg kallas mush och så tittar vi på mushmushmush...klurigt!), men sen sov vi och imorse åkte hon hem. Så jag sov mer och vaknade av att mamma ringde. Hon undrade när jag skulle till malmö och prata bok. För det...var tydligen idag jag skulle göra det och jag hade helt glömt! Men det är lugnt, för det hade inte hänt än. Jag åker om typ 40 minuter. Tur att mamma kollar mig alltså verkligen. Så, vi ses när jag bokpratat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0