It's a crime that she's not around most of the time

Rubriklåt: Cherry wine med Hosier, som vi hörde igår och det är sant för nu är jag utan min tjejaaa
 
Hej från Lund what up! Här sitter jag i min lägenhet och dricker lite glyhvein. Det är jag värd. Och nu ska ni få höra vad som har hänt hittills 2021! Igår vaknade vi senare än jag trodde och jag bestämde mig för att åka med Onna hem, för jag hade glömt min inspelare där. Lyckligtvis fanns den där jag trodde och dessutom hade Onna planerat in lunch med Rakel, så det hängde jag med på. Så jag, Onna, Rakel och en ny bekantskap för mig, Olivia, tog oss till grillen och åt ordentlig grillmat. Muuums! Det blev en massa blindskvaller såklart (inget too juicy, men lite), jag skällde ut dem för att de inte kunde uppskatta en god vaniljvodka och när vi ätit upp sa Rakel plötsligt "det finns chokladtårta hos oss, vill ni ha?" eeeeh ja. Så vi gick dit och åt den, lyssnade på mysiga låtar och musikerbondade en massa...stackars Rakel haha. Men det var så himla mysigt! Jag glömmer liksom bort att hela blindvärlden fortfarande finns och hur välkomnande den är. Blir så himla tacksam för det!
 
Sen tog jag mig hem till Stella och var helt utmattad, men det blev en gosig kväll ändå. Vi såg på spåret (och var såklart sämst!), lyssnade på musik och åt gelehallon, i alla fall jag. Jag älskar gelehallon! Det var bra, för jag visste inte vad jag ville ha, i affären, men det visste Stella. <3 oj jävlar, nu flammade mitt ansikte upp. är jag allergisk mot glyhvein? hoppas inte! Men ja, jag var vaken halva natten som vanligt, och idag vaknade vi och släpade oss upp. Vi chillade nån timme och sen åkte vi in till stan, där vi träffade Stellas egenvalda pappa! Vi fikade och pratade om att se ut som gollum, katter och annat, och han köpte en kattklubba för såna fanns tydligen. Och sen åkte jag hem, basically, och alltså shit vad fan händer med mitt ansikte? Det har typ torkat ut? Seriöst jag är typ rädd...hoppas det löser sig snart! Om mitt ansikte dör eller nåt så är ni de första som vet det. Men ja, nu är jag hemma, vi ses när jag har sovit i hundratusen år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0