Svär ni gör mig galen, varför ge mig tips när ni har fucking svaren

Rubriklåt: Vem kan ta den med Jelassi och Lina
 

Sååå hela fucking blogg.se är nere, alltså man kan inte ens se själva bloggarna at this moment. Det är natten från fredag till lördag och jag har lite panik va, men vi hoppas att ni läser detta imorgon va. Seriöst om min blogg försvinner går jag sönder. Sönder I tell you! Så nu ska jag låtsas att allt är luuugnt och skriva ett vanligt blogginlägg va. Så, igår (torsdag) hände typ ingenting. Jag pluggade här himma (ja jag är här igen) och hade det bra, och sen när jag kom hem sov jag i fyra timmar och sen hade jag en lugn kväll. Och vid midnatt fick jag veta att Jacob Hellmans skiva hade kommit ut! Så jag lyssnade såklart på den. Den var spännande, och jag tror att en del kommer växa på mig, vi får se.

 

Idag sov jag jättekonstigt och såklart jättelänge, och sen var jag hemma och chillade ett tag. Jag var allmänt hängig och Emma Black var…också det, men vi åkte him ändå och där fick jag (förvirringen är total) tacos. Det var goooottt. Vi tittade på song exploder, vilket gjorde mig sjukt invested i dua lipa, och sen på spåret. Vi fick 40 poäng woop! Fast jag kunde nästan inget. Förutom vem Sune var kär i. Det kunde varken mamma eller pappa, vilket var töntigt. Men efter programmet åt vi fudge-kladdkaka, och det var o-töntigt! Muuuums! Jag och mamma tittade på exciting gilmore-avsnitt och typ pep av lycka, och sen har jag pratat med Stella om vad våra framtida katter ska heta och att mitt love language är spellistor, och lyssnat på Jelassi för Kiti påminde mig om att she does good fucking shit. Och nu ligger jag här och försöker kväva min panik. Webbsidor är nere ibland. Det händer. Fine, exakt detta har inte hänt mig de senaste tretton fucking åren, men ändå. It has to work tomorrow. It has to.

(it did! Ursäkta dramaqueen...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0