Take me to the lakes where all the poets went to die

Rubriklåt: The lakes med Taylor Swift
 
Hej från min egen säng! Det var ett tag sen jag bloggade hemifrån lol. Men här är jag och jag mår ganska bra skulle jag säga. Lyssnar på gilmore guys och har ont i mitt ben, alltså det är rygg-ontet som går ner i benet, och bloggen funkar igen så allt är guld och gröna skogar. Det är det kanske inte men ändån. Och när jag hade bloggat kunde jag inte somna, först av ångest och sen bara allmänt, så jag somnade vid 06 kanske. Great. Jag blev väckt och fick ägg och macka med goood marmelad, och när mamma och pappa åkte iväg föll jag i dvala pretty much. Det var life. De kom hem igen och jag vaknade och hade nåt slags business meeting med en klassis. Så det kanske blir...nånting.
 
Sen åkte jag hem och vilade och pratade med Lilla, och efter någon timme var det dags för taylor (gaylor) swift listening party! Några gays samlades på messenger och lyssnade på folklore och evermore och kommenterade. Saker som "nu gänget, nu blir det gay", olika random reklamer i pausen mellan skivorna ("coca cola, nu med exakt lika mycket socker som innan!"), "hon kan inte ha ett så snyggt piano och sen en jävla man!" och en massa gos var höjdpunkterna, och att se Alexander gå loss över rubriklåten var också härligt. Livet var bra och sen pratade jag om viktiga saker med min tjeja, så som hur man inte kan älska distraktioner (att inte vilja bli glad när man är ledsen är det sjukaste jag vet) och läskiga saker i den snara framtiden, och här ligger jag nu och funderar på om jag pallar duscha innan jag sover. Det är väldigt oklart. Så, det var ett litet inlägg från maj. Ses imorgon säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0