You'll see Katy and Rihanna, Elon and Obama, meeting up with Lana just to talk about me

Rubriklåt: Talk about me med Skott, som ni ju såg igår att jag gillar och som vi vibeade till igår
 
Välkomna till Emmas blogg 2021! Ja, den stora listan kommer, imorgon förhoppningsvis. Men nu ska jag blogga om nyårsafton! Kanske om idag också, vi får se. Men igår vann jag först mot Sara (vi tävlar om vem som kan säga gott nytt år först på nyårsafton, ja nyårsafton, och jag vannnnn) och på dagen chillade vi. Jag lyssnade på cirkelskiva och sen färgade vi mitt hår, så nu är det ordning på torpet! Om det nu heter så.
 
Sen kom Onna hit! ...och precis när hon åkt insåg jag att typan, jag har glömt min inspelare hos henne. Jävla skit. Men vi hade trevligt och åt gott kött med klyftpotatis och aioli (!) och sen maräng fylld med grädde och frukt (förlåt Onna för att jag glömde att fråga om dina allergier...det gick bra), så livet var riktigt bra. Ibland chillade vi i tystnad, men vi skrattade också åt att känna doften av någons röv (felhörning...) och att klistra in fel saker i inlägg, så lite kul hade vi sådär årets sista dag. Vi lyssnade på min partylista och hade riktigt list-flow, som vi ofta har, särskilt med fiss-moll som typ alla låtar gick i...men nästan alla låg i listan ändå. Listans skapare, Lilla, ringde sen med dåliga nyheter och vi fick trösta henne, och sen fick de andra trösta mig när jag hade lite gråt-stund över detta. 2020 körde enda in i kaklet, kan man säga, och 2021 jobbar redan på mörkret i just detta fall. Men jag ryckte upp mig till tolvslaget och då daack vi frukt-bubbel (Onna var i chock över att hon gillade det) och var såklart spända på vilka årets första låtar skulle bli. Det blev I will wait och tomma gator. Ja. Om inte det var det mest pandemi-vidriga ni någonsin har hört, vad är det då? Fan vad jag inte hoppas att det blir så. Fulla gator för fan! Men ja, när året kickats igång med en ordentlig tolvslagskyss och dessa sorgliga låtar fick vi se Onna blåsa upp sin höga luftmadrass (hon var helt lyrisk) och vi gick och la oss. Och nä hörni, ni har fått tillräckligt med content, nu ska jag fokusera på min tjeja så vi ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0