You're the party girl, you're the tragedy

Rubriklåt: My own dance med Kesha, definitivt en av de bästa låtarna lately, hade absolut varit med på 20 låtar-listan om den inte kommit ut i slutet av 2019.
 
Hej och hallå hoppas jag hinner blåga innan mamma kommer! Spänningen är olidlig. Not really. Men vad som har varit olidligt är att inte träffa Skogis på tre hela månader, så det gjorde jag igår! Woooohooooo! Och jag fick se hennes hem där hon bor med sin vampyr-pojkvän nu. Där det finns högtalare och sånt fancy! Det har varit en grej att hon aldrig skaffade en fucking högtalare och jag har skällt på henne om det. Men ja vi drack bubbel och catchade up och sen beställde vi mat, som inte kom på hundratusentals år så vi höll på att dö. Men till slut fick vi ätaaaaa! Och som vi kacklade. Till exempel om ageplay (många måste tyvärr skärpa sig), true crime och vilka triggers vi har när vi lyssnar på mordpoddar (älskar att få veta vad folks jobbigaste är, liksom vi lyssnar på gross ass mord men just detta klarar vi inte av), systemfrågor (bästaaaa) och bara så mycket trams och kackel. Vi hyllade extroverta, åt chokladpudding såklart, suckade över mammor och alltså åh allt var så gos. Är så tacksam för henne! Det blev jättesent och jag vacklade hem i en halvmärklig färdtjänst, och så föll jag i säng och tittade på amazing videor och somnade. Och vad bra jag mår idag! Att träffa folk hörni, det är bra för en. Och jag hann klart innan mamma kom woooop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0