Ibland har man ihjäl de man dödar

En rubrik om död, har jag varit i osby och är det 2017? Nä, jag är i göteborg och det är 2021 fortfarande faktiskt. Jag är hos Henrik och vibear i hens mormors jättefina lägenhet, alltså serri det är så fint här. Synd att hen flyttar snart fast också thank fucking crist hen måste få bo i ume för fan. Aja, igår kom jag hit efter blåget och när vi kom fram väntade Finn. Men hen kunde bara vara här en timme, för hen skulle på...halloweenfest. japp, corona makes weird shit happen, som halloween i juli. Men vi hann babbla lite om hens cray skador och sånt jox och sen kom daisy! Henne hade jag inte träffat och hon var så braaa! Och kort därefter välde det in folk, bland annat Lo och hens bästa vänner Karolina och Alex (Alex hade jag som elev i våras woop). De hade inte varit i samma rum på två år, så det var...en upplevelse haha.
 
Vi gick ut på innergården (älskar innergårdar) och hade en så bra tid. Folk rökte gärnet, jag råkade göra en sketch om Beethoven, de tre vännerna mindes sin kaos-tonårstid och vi jämförde konfirmationer och frikyrkoerfarenheter. Jag och Daisy hann bonda över Taylor Swift, mycket chips och delikatobollar åts (det finns över woooop) och generellt var livet så jävla gosligt. Och när vi gick in igen lekte vi maffia! Det var så länge sen jag lekte det! Vi hade konstiga karaktärer, Alex var berättare och sa rubriken (det skulle vara ett "inte" där nånstans lol), Lo blev väääldigt into it (som hen alltid blir tho) och jag råkade bli någon slags diktator...men hade ändå alltid fel. Typan. Men kul vare! Folk började droppa av och vi pratade en del om siffror vi älskar, jag räknade ut folks nummer med sifferalfabetet (har saknat!) och Daisy gissade allas fölsedagar med stor talang ("det känns bara rätt!" rropade hon över vidderna) och sen var det bara jag och Henrik kvar. Då efterfestpratade vi lite (typ kollade om våra sociala ångestmoments var rimliga, det var de inte), kollade på fanatical fics och sov. Och nu är det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0