I've been meaning to tell you, I think your house is haunted, your dad is always mad and that must be why

Rubriklåt: Seven med Taylor Swift
 
Hej från Lund igen! Jag är tillbaka hemma och har det bra, och ska berätta om min söndag. Det jag skrev om den igår verkade försvinna, tack blogg.se, men det var typ bara att vi åt kräm och sånt. Vi åt rester från gårdagen (chips och delikatobollar), lyssnade på folklore och sen girl in reds senaste och hade det så mysit. Hen visade mig en tavla hen gjort om allt hens ex ogillade (älskar! Hen sa i lördags att "det är det bästa med dig Emma, du är så bra på att hata folks ex" yes) och jag lärde hen en massa knäppa uttryck. Okej nu ringde mamma och frågade om jag hade en vinbox hemma, för "vi har ett projekt". Ooookej.
 
När vi vilat klart åkte vi för att träffa Finn och gå på Bengans, ett alternativt och gosligt fik. Men också dåligt! Jag beställde en chailatte och vad jag fick var chai-te i påse, mjölk som väl iofs var lite skummad och socker som man fick ta själv. Wtf is wrong with them? Den hade nog varit godare vegansk för det smakade mkt komjölk men ändå bläää. Men de spelade kul musik och vi fick höra allt om Finns äventyr på halloweenfesten och sånt. När de stängde på tönt-bengans (nä förlåt) gick vi och åt mat istället som duktiga personer och det var gott om än weird, för de la vitlökssåsen på pommarna så man blev jättekladdig. Dåligt tyckte jag. Sen hann jag med mitt tåg med 0 marginal och åkte hem, tyvärr med en creepy man. Han ville hjälpa mig med att lägga ner datorn i väskan (?) och sen sa han ungefär fyra gånger att han bara ville vara artig "och det tackar man ju inte nej till" (vad händer annars?) samt att det är synd att jag är synskadad. Svårt att helt beskriva men blev mycket creeped out. Men hem kom jag och sen har jag sovit och laddat batterierna som jag ju måste göra, men nu ska jag åka him och fortsätta plocka! med en vinbox tydligen, weird.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0