Jag vet inte vad du ska göra nu, för jag vet vad du gjorde igår

Rubriklåt: I met her in a bar med Alice B, från veckans cirkelskiva och en så oerhört bra låt
 
Ja jag bloggade nyss jag vet, men jag ska upp kräktidigt imorgon (seriöst typ snart känns det som) och vill slippa blogga om ikväll imorgon så det blev såhär. Och idag, eller igår bokstavligen, gick familjen ut och åt. Vi var på ett fancy pizzaställe på "fel sida om stan" (det är en grej i Lund) och satt ute på hårda stolar men det var nice ändå. Vi åt pizza och konstig ost med honung (jag fick panik för att det luktade ost framför mig,healthy) och pratade såklart mycket om flytt. För snart flyttar ju mamma och pappa, iiiii! Benjamin fick en livskris över om han är en ipa-kille eller inte och jag och Sara fick presanger! Vi fick godis (och pengar) från mormor och från mamma och pappa fick vi en fickkniv (Sara), presentkort på ikea (jag) och Helen Sjöholm-biljetter i oktober (båda). De har fattat hur det här med flytten kommer funka, så pro tip till er alla: om ni saknar mig, kom på nåt kul att göra så åker jag ju ner! Det är så det löser sig, jag har för mycket fomo för att inte vara med på kul saker! Anyway, vi åt pizzan som sagt och sen beställde fölsebarnen efterrätt. Jag köpte créme brulée, med otroligt oklar sorbet som vi var tvungna att fråga servitrisen för att få veta. Det var rabarber tydligen. Vi gissade björnbär. Det var en bra fölsemiddag och alltså tänk att vi får träffa mormor igen bara en sån sak! Och nu har benjamin fått sin första spruta, så nu är hela familjen åtminstone delvis vaxxad! Det är ju för fan magiskt! This is really happening yall <3 vi kom him och jag och mamma tittade på gilmore girls (dåliga avsnitt) och jag pratade med Stella om alla draman som pågår. hatar draman och konflikter :( och jag hatar ännu mer att jag måste gå upp imorgon om typ sex timmar! Så eh, kanske borde sova. smart va. Godnatt ses i stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0