No I won't let you down and run, cause I could be the one

Rubriklåt: Be the one med dua lipa, men mycket somrig låt från veckans cirkelskiva
 
Hallå från ännu en stupidly varm sommarnatt! Önskar att jag kunde sova med bara påslakan på sommaren. That's right my dudes, jag sover med duntäcke året runt. bara tanken på att sova med påslakan ger mig krypningar i hela kroppen. Uuuuusch. Fattar inte hur tyngdtäcke-folket gör det? Det är ju som att sova med...en fjäder på sig? eller typ ett stycke luft? aaaaa! sjuka är ni, särskilt om ni också har förmågan att ta kalla duschar. yeah no. Så ja jag är varmare än ni, men också inte helt cray.
 
Nu har ni hört mina tankar om värme, så nu får ni läsa om hur jag har hanterat den. Jag har varit och badat med Alex! Fucking äntligen har jag badat. Vi gjorde en massa ärenden och Alex berättade om sina thrilling tales i sjukvården och sen gick vi till kjellbybadet. Vilket har resulterat i att jag har oerhört vidrigt ont i ryggen nu. Tack kropp för att du suggr :( Vi kom hursomhelst in på badet, åt vår medhavda lunch (jag fick vitlökssås över i princip hela kroppen...) och sen badade vi. Det var oerhört skönt, men barn barnade mycket runt oss tyvärr. Kan det inte finnas ett 18+-bad? Det vill jag ha! Med pool och allt sånt alltså. Lös det, businesspeople! Det var hursomhelst en trevlig tid, men sen sa Alex att det blev kyligt (kyligt! snälla hur är det möjligt) och det var ändå lagom att gå. Så nu är jag badad <3 och sen dess har jag chillat, försökt stretcha ryggen enligt instruktion från familjen (vi har samma ont allihop), tvättat lite och försökt hitta artister från husby eller andra ställen i närheten. men det finns inga! :( så, det var min dag. nu ska jag...sova under mitt duntäcke. pray for my soul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0