Vi körde på en fågel och begravde den nånstans vid en sjö

Rubriklåt: Sista morgonen med Niklas Strömstet, som vi hörde igår och team osby sjöng fint till <3 kul när de bondar över musik tycker jag!
 
Hej och hallå! Här sitter jag i soffan, trött som fan, men ska äta en glass så jag vaknar till. Hoppas det funkar. Och jag ska berätta om igår när jag hängde med team osby! Vi beställde maxmat under mycket förvirring, men åt den med stor pasion, och jag fick höra sagor om sängar i olika rum och annat knäppt. Vi pratade om allt som hänt och händer, åt glassar, skrattade mycket och sen lekte vi bokstavsleken. Ja, utanför en bil, sjukt! Det blev mycket random låtar, typ evert taube, men också rubriklåten och en del metal och annat kul. Och det var inte läskigt eller hur Annoushka? <3 Vi gjorde imitationer av folk jag inte känner, sjöng (ibland i läskig falsett) och hade det bra, och sen åkte de hem och jag föll väl i dvala. Och jävlar vad trött jag har varit alltså! Hela dagen har jag typ släpat mig runt. Men jag har ätit och lyssnat på en bra cirkelskiva och klarat mig, och nu ska jag iväg på äventyr woooop (zzz)!

Kommentarer
Postat av: Annoushka

Nej, det var faktiskt inte alls läskigt. :)

2021-07-20 @ 19:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0