You wanted my heart but I just liked your tattoos

Rubriklåt: On my mind med Ellie Goulding
Annoushka: Nej eller hur! Lekar är inte farliga!
 
Hallå från tråkiga symptomstugan! Jag har haft ont i min lilla hals, men den börjar skärpa sig, och nu är det bara slem i hela min hals. Alltså mängden slem yall! Slemma kan jag heta nu. Också tmi-Emma lol. Men innan jag blev semiförkyld hade jag damhäng med Saga (hon smittade mig inte)! Vi sågs i stan och hängde en stund på botulfs, där jag mest gnällde om hur annorlunda det är, men ändån. De hade okej-gott vitt fortfarande. Vi skrattade alldeles för mycket och högt, lärde varandra uttryck vi kommit på sen sist och konstaterade att vi hellre vill ha projekt än hobbys. "Men man måste etablera reglerna!" nej inte alltid tydligen, ibland ska man bara...ha kul säger folk. Tråååkigt!
 
Vi köpte subway och åkte hem till mig, och där drack vi rosa bubbel i en glittrig flaska! Vi döpte henne till sylvie, vilket jag tyckte lät som en dansk bordellmadam. Hon var god i alla fall och vi pratade såklart massor om vem som sjöng låtar i glee, bland annat rubriklåten i en märklig mashup, och mycket skratt hände. "jag har en bra idé! Okej det kanske är en dålig idé..." var ungefär vårt mood. Vi provade suröler, bondade över kompisar som gör dåliga beslut, spånade idéer till vår fiktiva sitcom och generellt var jävligt konstiga som vi ofta är. Mycket ny musik hann också lyssnas på, vilket var bra för vi har varit dåliga på att lyssna på ny musik.
 
Och efter detta hade jag varit hemma och tyckt synd om mig själv. Igår skulle jag ha ätit bär på en bär-bufé (yes really) och ikväll skulle jag på humorterassen, men nähä. Hoppas jag mår bra imorgon så jag kan gå på sommarquiz. Jag hoppas. Så, vi ses väl när jag är muntrare, nu ska jag äta ett päron! #PäronbloggenReturns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0