Just give me one fine day of plain sailing weather and I can fuck up anything

Rubriklåt: Plain sailing weather med Frank Turner som vi sjöng i högan sky igår
 
Hallå hallå från mig och Bepi aka Finn! Vi ska snart gå och handla snacks, eller "snaks" med långt a som jag sa, och Finn pratar om sina byxor. Hen pratar konstant om olika saker, till exempel just nu om tandtråd som lagning i byxor. Did yall know that was a thing? I did not. Men ja, hen kom hit igår som jag sa och vi satt på balkongen och rökte / passivrökte och pratade. Lilla kom också hit och vi gick igenom en massa kompisar och dåliga män och sånt, och sen fixade vi sallad som blev mycket gooootttt. Med både vitlökssås och vitlöksbröd wooop! Vitlök forever <3
 
Vi satte oss på balkongen igen och drack rom & cola och sjöng allt vi kunde komma på. Masssa Frank turner men också Maggio, dropkick murphyys, little jinder och en massa annat mysligt. Fy fan vad bra det var! Vi bara sjöng och stämmade och pratade och drack och hade oss. Jag och Lilla försökte räkna ut vem Finn lät som när hen sjöng (Angie K, Cherrie, Arlo Parks, ingen vet!), Finn jämförde Lilla med Tracy Chapman och jag lackade på att de håller på att tönta sig med störiga män. Som det ofta är. Finn gosade precis Jossan och sa "är du bög eller? Är du lite homosexuell? Det får man va, kolla på Emma!" Hen är fan sjuk i huvet. Aja, idag har vi tittat på Felix (!) och ätit mer vitlöksbröd och nu har jag ju blågat, så nu ska vi köpa snaaks. Skamkalas-time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0