You don't float like a butterfly or fight like ali, dressed like a prince but to the lowest degree

Rubriklåt: Yeah yeah yeah med the sounds, från förra veckans cirkelskiva
 
Hallå hallå från balkongen! Ja vet ni ved, nu har jag internet. Det är det vackraste ever. Hur fick jag det då, undrar ni? Fan vet väl jag, det bara kom tillbaka lol. Så nu ska vi äntligen komma ikapp i mitt lilla liv! Och igår var det ju måndag. Jag sov en del, som vanligt, men sen träffade jag Alex och vi satte oss på subways uteservering. Jag åt och vi solade och pratade om att Alex cyklar sjuka mängder och Alex började ställa kul frågor som vad min största dröm är och vad jag absolut inte vill jobba med. Folk som kräks och inte kan kommunicera, var mitt svar på det senare. Jag älskar kul frågor! Sen köpte jag med mig bakelser like an adult och åkte him, för där fanns internet lol, och där fikade vi och jag lyssnade på dropkick murphys för cirkelens räkning. Jag och pappa åkte sen och handlade. Pappa köpte hela affären och därför fick han såklart full avstämning. Jag skrattade åt honom. Och sen kom jag hem och lyssnade på pang prego och pratade med Stella och Lilla, eller ja jag typ skrek ut min kränkthet på dem över allt som gick dåligt i mitt life lol.
 
Idag har jag haft internet! Jag har också verifierat mitt apple-id (hjääälp), ätit glass, pratat med Kiti när hon råkade åka till högdalen och varit hos läkaren. Läkaren var snäll och bra! Och rolig, typ när jag sa att det inte finns några meds för att få mer energi och hon svarade "well...cocaine". Rimligt svar anser jag. Och nu lyssnar jag på flashback och snart kommer Henrik hit wooop! Herregud jag är så o-redo för besök det går knappt att formulera men ändån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0