Är det sant som man säger, you're the one that got away, är det sånt som man menar eller mår du bättre utan mig

Rubriklåt: Kärlek slutar alltid med bråk med Molly Sandén, som jag vibar med mycket lately
 
Varför är jag vaken nu? Jag undrar verkligen. Jag är ju jättetrött hallå! Men om jag ändå inte kan skärpa mig och sova kan jag ju lika gärna blogga om den här långa, knäppa dagen. Den började starkt med kattkräk och samtal från en ledsen Lilla, woop woop. Hallå meddelande till Lilla: Du är bäxt!
 
Men jag vände dagen lite och var på Nova med Alex för att köpa klädar. Jag provade verkligen hundra tusen klänningar och lite annat, och till slut köpte jag en klänning och en lång fin kofta. Vi var extra knäppa, jag hatade smal-affärer och konstigt nog är jag typ hype på nya kläder? Jag vill köpa fler? Detta är typ det konstigaste ever, I don't do kläder ju. (lät som om jag var nudist eller nåt lol) sen kom jag hem, vilade, handlade med pappa och hade kaos i huvet blääää. Men jag åt chips och lyssnade på poddar och nu är kaoset borta, så det är ju kul. Nu är jag bara jättetrött, för det känns typ som jag har gått igenom en hel livstid idag. Mina fötter är dessutom paj. Seriöst det är nåt jävla fel på dem för de gör ont så fort jag har använt dem men jag orkar inte hålla på med det. Men ja, nu vet ni hur jag har det, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0