I'll let you in on something big, I am not a white teeth teen

Rubriklåt: White teeth teens med Lorde, från veckans cirkelskiva
 
Hej från himma och hej från dagsbloggning! Och vanlig bloggning for that matter. Här sitter jag och ska väl jobba egentligen, men jag sitter mest och är en klump, så kan det va. Men igår var en bra dag, som jag mest sov på i och för sig. Men sen lyssnade jag på flashback forever (bra avsnitt denna vecka) och den bästa cirkelskivan jag någonsin fått (föga förvånande eftersom jag redan gillade 4/10 av låtarna). På kvällen åkte jag him och vi åt middag och sen tittade jag och mamma på gilmore girls, åt glass och bråkade om konflikterna i serien (jag tycker att Lorelai är helt jävla orimlig som inte pratar med Rory i början av sessong 6, mamma tycker att hon har en poäng, mamma har fel!). Jag sov över här och när mamma och pappa hade gått och lagt sig pratade jag med Kiti, som var allmänt glad (och full) och musik-nostalgisk, så vi hade en himla härlig tid och jag mådde allmänt riktigt bra igår so yay.
 
Idag vaknade jag och åt ägg, stressade över vilken bok jag ska prata om i min skoluppgift (för tydligen måste allt jag gör vara tydligt kopplat till min identitet och vara viktigt...mkay Emma) och har basically varit en klump annars. Vi har ätit lunch och jag har lovprisat gele (seriöst gele är så gott fuck alla som inte tycker det) (okej nä) och snart ska jag åka hem. Men, innan jag slutar ska jag berätta en märklig grej. Jag fick en recension häromdagen (som var jättefin! Jag blev jätteglad! Obs) och där beskrevs min huvudperson som "en tjej med ett stort intresse för andra tjejer". Är det vad vi kallar lesbiska nu för tiden? För alltså, Andrea är den minst tjejtokiga flata jag någonsin hört talas om basically. Hon ligger med två tjejer på fyra år. Jag vet inte, jag bara tyckte att det var så roligt att hon beskrevs så. Med detta lämnar jag er, ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: Annoushka

Japp, veckans Flashback Forever var bra. Men nej, gelé är inte gott.

2021-03-03 @ 15:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0