Jag stannar oavsett, yah ain't seen nothing yet

Rubriklåt: Tänd alla ljus med Benjamin Ingrosso, vägrar skämmas för hur jävla kickass den är
Annoushka: Jag tänkte faktiskt på dig när jag skrev om gelen, att om du inte gillar lingon kan du väl åtminstone gilla gele. Men nähä :(
 
Hej igen, en dagsbloggning igen ändå coolt ju. Det är faktiskt lite coolt att jag är uppe ens, för jag vill bara och endast sova för närvarande. Men det ska jag inte göra, utan jag ska blogga, och igår efter blogget åkte jag hem och hade distans-damhäng med Saga! Vi har ju inte pratat på huuur länge som helst, så det var awesome. Vi var otroligt kreativa med olika sätt att lyckas lyssna på musik tillsammans, vilket till slut resulterade i att vi pratade i telefon och samtidigt hade ljud-delning på zoom så vi kunde ha samma musik (vi kunde ha pratat där också men då hackade musiken för mycket tyckte vi). Genier. Vi catchade up och pratade om hur hetero Saga är (det är sjukt i huvet alltså seriöst), att den nya generationen av prettyboy-artister är fucking amazing till skillnad från den gamla som är sämst, hur lite folk som inte dricker vet om alkohol och en massa annat trams. Vi hann lyssna på nya låtar tillsammans äntligen och hade det bra, men till slut var vi båda hungriga så vi la på för att fixa mat.
 
Då var jag redan lite cosy-full, så jag fortsatte med det, lol. Jag lyssnade på poddar, pratade med min tjeja och hade ett bra liv I suppose. Jag somnade i bra tid, men sov ändå som en stock hela dagen, så jag har inte gjort särskilt mycket idag. Sovit, ätit och tittat på reddit-videor basically. Och nu ska jag snart till Lilla så I'm alive and up woop! Lol

Kommentarer
Postat av: Annoushka

Nej, det kan jag inte. Inget bärkladd på min mat! :)

2021-03-05 @ 17:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0