Pratar om världen som kanske går under och vem som kommer va ihop med vem

Rubriklåt: Små med Nadja Evelina, som bara är en bra låt
 
Hej från nattvärlden! Jag var egentligen jättetrött för flera timmar sen, men då började jag tänka på ledsna hemska saker, så nu är jag klarvaken istället woooops. Så här sitter jag och försöker få plats i soffan bredvid en sovande jossa. Som exakt nu vaknade men det var inte mitt fel. Flåt Josseboss ändå :( Så, idag var en okej dag. Jag sov en massa såklart och sen åkte jag him och jobbade. Till exempel berättade jag om min praktik så nu har jag fyllt alla platser på min lilla kurs! Den ni! Och solen strålade! "Det strålar i solen, förunderligt fint" sjöng jag när jag kom in genom grinden. Jag är rimlig osv.
 
Sen påmindes jag om hemska saker som händer (blä nu lät det som att jag var glad och sen blev jag ledsen, eller ja det var ju så, men som om det var någons fel. Det vr inte såååå!) så jag hade gråtstund och åt kanelbullekladdkaka som mamma fixade (i mikron, sjukt). Senare åt vi supergod kyckling med klyftisar och tsatsiki och såklart tittades det på gilmore girls, och sen åkte jag hem. Och här är jag nu. Natten går. Jag ska skärpa mig och sova snart hoppas jag. Oooo nu blev jag så sugen på juice att det är orimligt. Jag har ingen juice :( jag får dricka vatten. Tråkigt life. Men ja, lycka till till mig med sömnen I guess...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0