She starts to dream and then she stops herself

Rubriklåt: Three kids no husband med Brandy Clark, en riktigt fin countrydänga som jag hörde nyss
 
Hej igen! Mycket bloggning nu, kul tycker jag. Och som jag skrev igår åkte jag him ett tag efter blogget. Där var allt stylat och fint efter fotandet och Sara kom förbi för att titta på alltihop. Det var mycket fint meddelade hon. Hon berättade om riktigt konstiga saker de ska göra på hennes jobb (hon ska "köra" på nån låt som en icke-sångare ska sjunga på en invigning av nåt hus? Det finns inga stämmor? Hon ska ba...också sjunga? Så spännande) och när hon gått åt vi köttbullar och tittade på en dokumentär om vicar of dibley, aka den bästa brittiska komedin ever som min familj har älskat i minst femton år. Jag är väl inte det största fanet, men det var väldigt kul nonetheless.
 
Sen åkte jag och pappa och handlade, och sen kom ja hem och hade en mysig kväll med flashback forever, pringles och skrivande med folk. Jag och Stella försökte komma ihåg skådespelare från gossip girl (pga podden) och var allmänt pladdriga, jag var gladare än jag brukar och lyckades till och med titta på en system-video utan att bli ledsen. Vinst. Nu morrar Jossan för att någon går i porten. Det är en jätteknäpp vana som Jacky lärde henne och jag undrar om hon ens förstår varför hon gör det. Men ja, idag har jag pratat med Lilla om hur olika våra gymnasier var (alltså i efterhand ångrar jag verkligen mitt val! Fattar att jag hade behövt pendla till Malmö och det hade sugit men ändån) och sånt, och nu tittar jag på dramatiska videor och jag är bara allmänt dålig på att jobba och plugga och annat sånt jävla mög. Blä. Så, ses imorgon I suppose.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0