They all say that she's got low self-esteem, so why's she looking like a cat who got the cream?

Rubriklåt: Better than that med Marina, från veckans cirkelskiva
 
Hej och hallå gänget! Jag sitter i soffan och lyssnar på potterless och får uppdateringar från himma där huset just nu fotograferas. Shit is getting reaaal jag kommer tappa det när de säljer huset seriöst. Är inte reeedo. Ska vara där maximalt mycket nu tills juli. Men jag ska inte bara prata om hus, utan också om mitt life igår. Och då var jag och jobbade med Lilla! Hon åt sallad och drack kaffe till (är jag konstig om jag tycker det är jättejätteweird?) och jag åt en macka med extrema mängder senap så det gick inte så bra, och sen pluggade vi efter bästa förmåga. Lilla skrev arga saker i sin tenta och jag skämtade massor om boken jag läste och hur jag läser den som konstiga bdsm-stories (det var inte det) och sen avslutade vi dagen med goooda vaniljmunkar som vi lovprisade. Och jag älskar munkar. Och också de som jobbar på caféet vi var på, för den ena pratar engelska och casually svär på jobbet och säger saker som "aw, I hate gravity!" och den andra hyllade munkarna med orden "de är så jävla goda! Jag åt en imorse och hade lätt kunnat äta tre till!" big fucking mood.
 
Sen kom jag hem och vilade, tittade på reddit-videos, blev upprörd över tusen saker jag fick veta och lyssnade på nya goblet of wine. De drack cider och jag drack också cider, synk! Och idag...idag är en dag kanske jag vet inte? Jag har mest sovit och pratat med Kiti och nu är jag här. Ska nog kanske him snart detta vet ingen människa. Vi ses och läses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0