You gotta figure it out on your own, you used up your favors a long time ago

Rubriklåt: Don't call me med the highwomen, en mysig och kul låt vi hörde igår
(ja två inlägg direkt efter varandra I'm sorry!)
 
Hej samt hallå från maj! Och Stella men hon chillar i sängen för närvarande. Oj, nu gick hon upp så never mind I guess. Och eftersom jag planerar som en sopkvast ska jag speed-blogga om vår tid igår hos Lilla! Där lyssnade vi på extra gosig och konstig musik och framför allt åt vi pannkakor. Det bråkades mycket om huruvida man kan ha vaniljsocker i pannkakssmet (jag tycker det är konstigt!) och Stella var the stekning queen, och satan i gatan vad gott det var. Vi levde fan pannkakslife med nutella, banan och grädde. Finns det något godare än banan och nutella? Jag tror eventuellt inte det. Vi var helt matkomiga, men vi drack te och pratade om Felix och hans kompisar en massa, och en timme innan vi skulle gå ungefär gick Stella för att köpa cigg. ...men hon kom inte tillbaka. Och det gick inte att få tag på henne heller. Så jag gick ner till färdtjänsten och vi körde runt och letade, men hittade henne inte, så jag fick åka tillbaka och lämna chauffören. Så by now hade jag genuin fucking panik och väntade i hundra år till, men till slut ringde Stella och bad oss skicka en taxi till en random adress. Så jag åkte iväg och plockade upp henne och vi kom fucking hem. Hon hade gått jättevilse och telefonen dog och hon hittade ingen som kunde hjälpa henne :( det var heeemskt! Men till slut hittade hon en person och hon kom hem och var trygg. Thank fucking crist. Så vi lättnad-grät en massa och kramades och tittade på trygg felix, och sen sov vi som stockar hela fucking dagen idag. Men vi har också poddat! Äntligen podd igeeeen! Det blev en mycket bra podd, tycker jag själv, och vi åt godis och livet var bra. Och snart kommer en st skogis hit! Så, nu har jag hunnit skriva två blogginlägg, jag är: stolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0