Your love is taking control of me, taking control of me, taking a toll on me

Rubriklåt: Damn you for breaking my heart med Kaitlyn Smith, en av mina favoriter just nu
 
Hej och hallå, det har råkat bli mitt i natten igen sådär som det ofta blir. Jag ligger i sängen och ska sova, jag lovar, men först ska jag blogga. Och igår träffade jag Sara! Det var en miljon år sen jag träffade min systerjävel, så det var på tiden faktiskt. Vi åt pastagratäng och catchade up och sen tittade vi på mello. Vi hade väldigt dåliga åsikter, Sara bekände att hon egentligen är white trash, syntolken kämpade sig fram och vi åt glass med karamellsås. När mello var slut och vi åter konstaterat att alla sög tittade vi på youtubeklipp och pratade om popmusik ett tag, men till slut valde vi en film att se och det blev the all time classic systrar i jeans. Satan vilken bra film det är! Vi hade starka känslor, sjöng med i soundtracket och livet var ytterst bra. Jag åkte hem senare än jag trodde att jag skulle och efter ett tag sov jag.
 
Idag har jag varit hur trött som helst. Kunde verkligen inte röra mig tills långt in på eftermiddagen. Men till slut släpade jag mig upp och åkte him för at superjobba. Till slut fick jag ihop en text jag skulle skriva och jag hann också äta revben, titta på gilmore girls och försöka förstå ett märkligt frågeprogram. Ganska bra liv, men nu jävlar ska jag sova. Det behövs fortfarande sjukt nog. Så, lite tråkigt inlägg idag va, men så kan det gå. godnatt ses imorgon eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0