Breakfast at Tiffanys and bottles of bubbles, girls with tattoos who like getting in trouble

Rubriklåt: 7 rings med Ariana Grande, som vi hörde igår och blev nostalgiska för lesbiska festen. Seriöst lesbiska festen ruled I miss that shit
 
Hej från solen som strålar in! We stan kvällssol <3 har panik för att jag kommer förlora min balkong och sagda kvällssol när jag flyttar. Min balkong är seriöst det bästa jag vet. Och något annat som är det bästa är Skogiiis! Hon kom hit efter blogget och vi spelade in en sjuhelvetes podd. Ni kan se fram emot rage på transfober, grova uttalanden och många hemska åsikter från vårt förflutna på tisdag. Det ska bli kul för er, hoppas jag. Det var åtminstone kul för oss och hon hade med sig gott bubbel och en sour cream onion-bufé! Amazing! När podden var klar kacklade vi på om familjer och identiteter och en massa annat och livet var så bra. Vi fastnade jättelänge i att prata om hogwarts-elevhem (är skogis slytherin eller hufflepuff? Ingen vet!) och pratade på till halv två, perfekt liv säger jag. Och sen, efter att ha pratat med Stella, sov jag såklart i tolv timmar. Sååå idag har jag inte gjort mycket nä. Bara youtubat och chillat och ätit mat och varit an adult på sådana sätt. Saknar inte när jag inte åt på hela dagar hörrni. Det sög. Men nu är det kväll och jag ska gå ut i världen, så det ska väl gå bra. Ha det bra blogg-gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0