Die in church, live in jail, say her name twice in hell

Rubriklåt: Americans med Janelle Monae, från veckans cirkelskiva
 
Hallå och hej från en vaxxad memma! Jag har fått min andra dos! Hur amazing är inte det? Nu har jag superkrafter bitches! Typ i alla fall. Och jag har skolat klart! Tack och hej skola harebra! Men ja, igår hade vi lektion om praktiken. Det var jättekul och jättespännande, men jag hade så mycket ångest att jag knappt kunde andas och hade otroligt mycket flyktinstinkter. Det var absurt och läskigt men jag klarade av att sitta kvar (somefuckinghow!) och vi pratade mycket om handledning och kurser och allt vi gjort. Sen var det äntligen slut och jag föll i säng en stund, men var sen tvungen att åka och handla. Alltså mängden dissociation när jag handlar är off the goddamn charts. Det är så ofta jag inte förstår vad vi gör och vad pappa letar efter fast jag vet att han har sagt det till mig. Jag bara fattar inte.
 
Så, idag är en dag och jag vaknade typ. Jag tänkte att fuck it, vi ska bara lyssna, jag kan ligga ner och ha skola. Men nope, det kunde jag inte, för jag hade inget internet. Så istället fick jag kasta mig him och komma jättesent (det märkte ingen lol), men sen fick jag lära mig om pengar och jobb! Man ska ta en miljard kronor betalt tydligen :( men då får man ju bara jobba med folk som har pengar och de är ofta så tråkiga! Huuur lösa :(( okej det finns en del sätt, men problemet är ändå ganska stort. Vi får väl se hur jag klarar mig i livet lol. Det var bra lektion iaf och på eftermiddagen kom författaren som hållit skrivcirkel i ett fängelse och berättade om det. Det var mycket spännande, men jag var tvungen att åka iväg, för jag skulle få vacciiiin! Det fick jag också, fast jag och mamma träffade så otroligt många spån på vägen. Folk är så jävla sämst. Men vi köpte vaccinfika (godaste wienerbröden of all time) och efter ett tag åkte jag hem, och här är jag. Catchar up på poddar och har det bra, mår mycket bättre idag fuck yeah. Men lite ont i armen har jag. Vi får se om det blir lika kaos som sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0